välkommen till familjen

hejsvej igen!

jag vill hälsa er välkomna till en ny kärlek i familjen. alla som känner mig väll vet att det finns visa saker som slår extra många slag i hjärtat, och kommer upp i minnet tusen gånger i timmen.  det är inte lätt att få en sån plats i mitt hjärta. det är ytterst få saker, grejer, vänner som har just den platsen.
men nu har vi fått en till sån här kärlek nu. dock inte allt då det finns så förskräkliga kläder från odd molly, som kjolarna och allt det dära. men vissa plagg är helt underbara!



så då hälsar vi odd molly välkomen, "hej odd molly!"


nu måste jag gå och lägga mig annars är jag helt död när tjorven väcker mig
( hon älskar mig.. för att jag har kattmaten på rummet)

haha, vilket liv man har va! ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0