24 feb

gokväll mina puppys!

imorse var jag hos tandisen, usch.. borr borr iiiiiiwweew. ( ska föreställa en borr)
sen så hyrde jag bröllopsfotografen, mest för att min älskade stasse var med i den.
(bngieogne, kan inte stava eller utala hans namn)

men nej, den var dålig och nej, han var knappt med.
det hände aldrig någonting i den, det var en blaning av smala sussie & tjena sverige.
ulf malmor har gjort den, så som han gjorde smala sussie och tjena sverige.
dock gillar jag inte tjena sverige så nej. tråkig.
inga E kex till den filmen!

men för er som kanske inte förstår vem han är så ska jag berätta.
han har huvudrollen i "den bästa sommaren" och han spelar biroll i "alla älskar alice"
men det var i början av 20 talet, så då var han liten liten liten..
jag ska köpa alla hans filmer, ska bli lite som en blandnig, som mina julkalendrar jag har.
haha



jag återkommer puppiiees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0