tacksam för

jag är tacksam för väldigt mycket och kommer sakna otroligt mycket,
men jag saknade nog mer saker när 08 var slut. så man ska inte klaga.
saknar helt enkelt allt, jag skulle gärna vrida tillbaka klockan och gå igenom allt svårt och tråkigt för att få allt bra igen. palla  2010, men man ska aldrig säga aldrig för det kanske blir bra..
nu pratar jag för mycket, men ändå.

sen ångrar jag även såklart saker med, mest av allt skolan.

PUSS OCH HEJ.
hoppas verkligen allt löser sig för er där ute!
nu är det nyår och då ska vi fira nyår, så att sääägaaaa
vi ses inne i stan! ;D


<3


Kommentarer
Postat av: nikki

vad gjorde du på nyår?<3

2010-01-01 @ 22:06:55
Postat av: erik

hahaha ja vad gjorde du......???<3

2010-01-02 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0