31 december 2009

mest av allt saknar jag min klass, eller mina klasser för vi var ju som två klasser.
så mycket som vi pratat om att vi hade världens sämsta klass, men vi förstod nog inte hur
bra vi hade det.. jag saknar er allihoppa, eller ja tar ni åt er så gör ni.
saknar alla sparabesök, alla gånger till bibloteket, alla toaletbesök, alla gånger vi satt och nästan sov till daniels genomgångar.. alla läsningar som alltid blev så tråkiga men så roliga.
alla som satt och läste på¨morgon, och såg så roliga ut.
saknar när alla sprang för att få rummen,
alla fredagar i tysta rummet.
alla idiotiska redovisningar som man var tvungen att göra, fyfan..
alla hajningar, alla emelie
alla allting.
allting.. allting.. alllting..

saknar allting och ändå fattade man inte det.
jag hatar gymnasiumvalet, jag visste inte vad jag skulle ta..
det var inte förens jag började där som jag förstod hur lycklig jag hade varit.
hur mycket man än hatade er så älskade man er.
07 08 09, så fort men så mycket.


jag saknar er, jag saknar oss. 9f <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0